CRM ÜGYFÉLKAPCSOLAT MENEDZSELŐ RENDSZER

A CMS vállalatirányítási rendszer legújabb integrált eleme a CRM alrendszer, mely segítségével követhetőek a vállalat ügyfeleihez tartózó információk, üzleti lehetőségek is, ezáltal a rendszer ügyfélkapcsolatok terén nyújtott előnyei is kihasználhatóak.

Amennyiben a CMS vállalatirányítási rendszerről szeretne többet megtudni, ide kattintva megtekintheti a CMS brossúrát.

A CRM rendszer lehetővé teszi a következőket:

  • Ügyfelek adatainak karbantartása
  • Csoportos e-mailes körlevelek megcímzése
  • Üzleti lehetőségek kezelése
  • Üzleti lehetőségek állapotainak, fázisainak követése
  • Fázisok karbantartása
  • Feladatok vevőhöz, üzleti lehetőséghez kapcsolása
  • Feladatok követése a vevőknél és üzleti folyamatoknál
  • Feladatok naptárban történő megjelenítése, találkozók átadása Outlook naptár számára
  • Riasztás beállítása feladat (találkozó, e-mail küldés, telefonálás, egyéb tennivaló) elvégzésére

A bővebb információt tartalmazó prezentáció megtekintéséhez kattintson ide.